الرئيسيةالتسجيلدخول

شاطر
 

 لعبة الصراحة فى الحب

اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : 1, 2, 3, 4  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
عاشقة الرومانسية
GOLD members
GOLD members
عاشقة الرومانسية

Nationality : لعبة الصراحة فى الحب Egypti10
Gender Gender : انثى
Posts Posts : 1470
Age Age : 27
نقاط الخبره نقاط الخبره : 5337
التقيم التقيم : 0

لعبة الصراحة فى الحب Empty
مُساهمةموضوع: لعبة الصراحة فى الحب   لعبة الصراحة فى الحب Icon_minitimeالأربعاء 10 ديسمبر 2008, 10:44 pm

:بسم الله:
هاى

الى اعز اصحاب واحسن اعضاء فى الدنيا


إن شاء الله الفكرة تعجبكوا

ويبقى موضوع ناجح جدا

كل ده بفضل ربنا اولا

ثم مجهودكم الجميل معانا

موضوع انهاردة

هو مختلف تمااااااااااااااما عن كل المواضيع الى

فاتت وفكرتةجديدة فى مملكة الحب

دى اسمها لعبة الصراحة فى الحب

الفكرة

انو كل عضو او مشرف هيلاقى سؤال ما فى الحب
يجاوب علية ويضع هوة سؤال

وهكذا بس الى يجاوب لازم يضع سؤال

السؤال يكون فى الحب وعن الحب بــــــس

وانا عن نفسى هسأل والى بعدى ويجاوب ويحط


السؤال
هو
...........

.......
....
..
.

هل ممكن تحب شخص تانى بعد قصة حب دامت طويلا ؟!!!!

:343d43:


:قبل44ف4:

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
سفيــ الغرام ــر
Administrator
 General manager
Administrator General manager
سفيــ الغرام ــر

Nationality : لعبة الصراحة فى الحب Egypti10
Gender Gender : ذكر
Posts Posts : 4244
Age Age : 34
نقاط الخبره نقاط الخبره : 9509
التقيم التقيم : 0

لعبة الصراحة فى الحب Empty
مُساهمةموضوع: رد: لعبة الصراحة فى الحب   لعبة الصراحة فى الحب Icon_minitimeالخميس 11 ديسمبر 2008, 12:45 am

وفيها ايه لما احب تانى
لازم هحب تانى لان القلب كبير والحب ملوش نهاية
وانا عن نفسى بحب الحب اوى
ونفسى اتجوز عن حب ومفيش حاجة تقف قصادى

السؤال للى بعدى

هل للحب عيوب؟
طب ايه هى عيوب الحب من وجهة نظرك ؟




[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]




االله اهلك اصحاب الفتنة والنميمة
اللهم فرق اعداء مصر وحاقديها

M I D O

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://asdqaa.ahladalil.com
dodo
GOLD members
GOLD members
dodo

Nationality : لعبة الصراحة فى الحب Egypti10
Gender Gender : انثى
Posts Posts : 1282
Age Age : 28
نقاط الخبره نقاط الخبره : 5509
التقيم التقيم : 1

لعبة الصراحة فى الحب Empty
مُساهمةموضوع: رد: لعبة الصراحة فى الحب   لعبة الصراحة فى الحب Icon_minitimeالخميس 11 ديسمبر 2008, 7:31 am

اولا: تسلم ايدك يارومانسية علي اللعبة الجميلة دي

والاجمل انك منورانا بمواضيعك الهايلة
وفي تقدم دائم ان شاء الله

ثانيا بقة: عيوب الحب انك لو حصل وسبت اللي انتة بتحبه او سابك لاي ظرف
هتبقة مجروح اوي وساعتها هتكره الحب ولو لفترة

اللي بعدي ممكن تضحي بكرامتك علشان حبيبك ؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
نوناااا
VIP members
VIP members
نوناااا

Nationality : لعبة الصراحة فى الحب Egypti10
Gender Gender : انثى
Posts Posts : 1353
Age Age : 32
نقاط الخبره نقاط الخبره : 4779
التقيم التقيم : 0

لعبة الصراحة فى الحب Empty
مُساهمةموضوع: رد: لعبة الصراحة فى الحب   لعبة الصراحة فى الحب Icon_minitimeالخميس 11 ديسمبر 2008, 2:09 pm

صعب ان الانسان يضحي بكرامه مهما كان لان الانسان كرامه
ممكن تحب اخت حبيبتك؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
عاشقة الرومانسية
GOLD members
GOLD members
عاشقة الرومانسية

Nationality : لعبة الصراحة فى الحب Egypti10
Gender Gender : انثى
Posts Posts : 1470
Age Age : 27
نقاط الخبره نقاط الخبره : 5337
التقيم التقيم : 0

لعبة الصراحة فى الحب Empty
مُساهمةموضوع: رد: لعبة الصراحة فى الحب   لعبة الصراحة فى الحب Icon_minitimeالخميس 11 ديسمبر 2008, 10:42 pm


اولا :ميرسى لمرورك على التوبيك ويارب يكون فعلا عجبكم

( ميدووو __ دودووو__ نو ناااااا)

ثانيا :الاجابة بتعتى على سؤال نونا

انا عن نفسى عمرى مفكر فى حاجة زى دى بس مفيش حاجة بعيدة عن ربنا ومفيش حد بيحب بايدية

بس هيكون صعب جداااااااا الحب دة وهيكون كلة الم وجرح دة من وجهة نظرى

سؤالى نفس سؤال نونا

ممكن تحب اخت حبيبتك؟



الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
سفيــ الغرام ــر
Administrator
 General manager
Administrator General manager
سفيــ الغرام ــر

Nationality : لعبة الصراحة فى الحب Egypti10
Gender Gender : ذكر
Posts Posts : 4244
Age Age : 34
نقاط الخبره نقاط الخبره : 9509
التقيم التقيم : 0

لعبة الصراحة فى الحب Empty
مُساهمةموضوع: رد: لعبة الصراحة فى الحب   لعبة الصراحة فى الحب Icon_minitimeالجمعة 12 ديسمبر 2008, 4:16 pm

صعبة اوى بصراحة
حتى لو كنت بحبها مش هينفع اصارحها
لانه موقف محرج اوى
والحب ملوش كبير ولا وقت ولا مكان

السؤال للى بعدى

الحب كلمة كبيرة اوى ومعناها غامض
هل ليها معنى عندك
فـــــســــر




[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]




االله اهلك اصحاب الفتنة والنميمة
اللهم فرق اعداء مصر وحاقديها

M I D O

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://asdqaa.ahladalil.com
عاشقة الرومانسية
GOLD members
GOLD members
عاشقة الرومانسية

Nationality : لعبة الصراحة فى الحب Egypti10
Gender Gender : انثى
Posts Posts : 1470
Age Age : 27
نقاط الخبره نقاط الخبره : 5337
التقيم التقيم : 0

لعبة الصراحة فى الحب Empty
مُساهمةموضوع: رد: لعبة الصراحة فى الحب   لعبة الصراحة فى الحب Icon_minitimeالسبت 13 ديسمبر 2008, 3:05 am


سؤال صعب جدااااااااااااااا يا ميدو

واجابتة كتييييييييييييييرة جدااااااااا

ودى اجابة مختصرة:

عندما نتكلم عن الحب فلا يوجد صفح تكفى كلاما عنة

لانة شعور اسمى من اى شىء فى الدنيا لانة شعور من اعماق اعماق القلب

فعندما تريد التحدت عن الحب تكلم هامسا لان الحب ليست كلمة تقال عندما نلتقى بشخص نعجب به

وليس شعور يبدا لفترة وينتهى بعد ذلك بالنسيان لان الحب الحقيقى لا يعرف النسيان

فالحب: سماء صافية .وبحرا هادئ.وبسمة تملا بالحنان فالحب يزلزل الروح والكيان عند رؤية

من تحب وبعدرؤيتة تريد ان تغمض عينيك حتى لاترى احد بعده فهو يكفى لانه كل الحيااااااااه

ومافيها فلا تريد شىء سوااااااااااااااه

سورى يا ميدو ان كنت طولت على الاجابة على السؤال بس الاجابة بصراحة لاتكفى لان الاجابة

على السؤال دة محتاجة ساعات وساعات للاجابة علية

سؤالى للى بعدى نفس سؤال سفير الغــــــرام
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
عاشقة الرومانسية
GOLD members
GOLD members
عاشقة الرومانسية

Nationality : لعبة الصراحة فى الحب Egypti10
Gender Gender : انثى
Posts Posts : 1470
Age Age : 27
نقاط الخبره نقاط الخبره : 5337
التقيم التقيم : 0

لعبة الصراحة فى الحب Empty
مُساهمةموضوع: رد: لعبة الصراحة فى الحب   لعبة الصراحة فى الحب Icon_minitimeالإثنين 15 ديسمبر 2008, 12:53 pm

:FBF F:
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
عبد الله
صديق مشارك
صديق مشارك
عبد الله

Gender Gender : ذكر
Posts Posts : 122
Age Age : 28
نقاط الخبره نقاط الخبره : 3972
التقيم التقيم : 0

لعبة الصراحة فى الحب Empty
مُساهمةموضوع: رد: لعبة الصراحة فى الحب   لعبة الصراحة فى الحب Icon_minitimeالخميس 18 ديسمبر 2008, 10:00 pm

[size=29]طبعا ليها معنى كبييييييييير معناها الوفاء معناها الاخلاص للحبيب معناها الاهتمام معناها الخوف على حبيبك معناها الصراحة وعدم الكذبعلى الحبيب
سؤالى هو
هل من الممكن ان تعود للحبيب الاولانى بعد ان حبيت شخص اخر وتركته؟؟[/size]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
سارة
صديق سوبر
صديق سوبر
سارة

Gender Gender : انثى
Posts Posts : 481
Age Age : 33
نقاط الخبره نقاط الخبره : 4231
التقيم التقيم : 0

لعبة الصراحة فى الحب Empty
مُساهمةموضوع: رد: لعبة الصراحة فى الحب   لعبة الصراحة فى الحب Icon_minitimeالسبت 20 ديسمبر 2008, 9:24 pm


ممكن ارجعلوا تانى
بس باسباب
يعنى لو الظروف اللى خلتنا نسيب بعض صعبى علينا
ولو كنت بحبه زى الاول وهو كمان

السؤال بتاعى بقى
الحب كلمة كبيرة زى مقولتم كلكم
طيب تعمل ايه لو معجب بشخصية حد اوى
وبدأت تحبة وهو ولا هو هنا ومش على بالوا من الاساس
موقف محيرنى
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
عبد الله
صديق مشارك
صديق مشارك
عبد الله

Gender Gender : ذكر
Posts Posts : 122
Age Age : 28
نقاط الخبره نقاط الخبره : 3972
التقيم التقيم : 0

لعبة الصراحة فى الحب Empty
مُساهمةموضوع: رد: لعبة الصراحة فى الحب   لعبة الصراحة فى الحب Icon_minitimeالسبت 27 ديسمبر 2008, 9:01 pm

[size=29]عايزة الصراحة
اقولى له انك
معجبة بيه احسن ما
يجى اليوم اللى تقولى
فيه يا ريت اللى جرى ما
كان ويجى يعزمك على فرحه
وتبقى قتلت قلبك
بنفسك

سؤالى هو

الحب ترتيبه رقم كام فى حياتك؟[/size]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
سفيــ الغرام ــر
Administrator
 General manager
Administrator General manager
سفيــ الغرام ــر

Nationality : لعبة الصراحة فى الحب Egypti10
Gender Gender : ذكر
Posts Posts : 4244
Age Age : 34
نقاط الخبره نقاط الخبره : 9509
التقيم التقيم : 0

لعبة الصراحة فى الحب Empty
مُساهمةموضوع: رد: لعبة الصراحة فى الحب   لعبة الصراحة فى الحب Icon_minitimeالأحد 28 ديسمبر 2008, 12:06 am

رقم
1
لإنى بحب أى حاجة فى حياتى
الحب ليه معانى كتيرة اوى
حبى لربنا سبحانه وتعالى
حبى لقدوتى وحبيبى ورسولى محمد عليه افضل الصلاة والسلام
حبى لاسرتى
وبعدين بقى بيجى حبى للانسانة اللى هرتبط بيها رسمى ان شاء الله
وهكذا


سؤالى
الحب حاطة فى مستقبلك
ولا سايبه كدة مع الظروف




[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]




االله اهلك اصحاب الفتنة والنميمة
اللهم فرق اعداء مصر وحاقديها

M I D O

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://asdqaa.ahladalil.com
عبد الله
صديق مشارك
صديق مشارك
عبد الله

Gender Gender : ذكر
Posts Posts : 122
Age Age : 28
نقاط الخبره نقاط الخبره : 3972
التقيم التقيم : 0

لعبة الصراحة فى الحب Empty
مُساهمةموضوع: رد: لعبة الصراحة فى الحب   لعبة الصراحة فى الحب Icon_minitimeالإثنين 29 ديسمبر 2008, 1:14 am

[size=29]لا حاطه فى مستقبلى بس مش اول حاجة
تانى حاجة
اول حاجة هى المهنة
مع تكوين النفس
سؤالى هو

لو شفت حبيبك الاولانى تسلم عليه ولا تمشى ولا كأنك تعرفه؟[/size]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
dodo
GOLD members
GOLD members
dodo

Nationality : لعبة الصراحة فى الحب Egypti10
Gender Gender : انثى
Posts Posts : 1282
Age Age : 28
نقاط الخبره نقاط الخبره : 5509
التقيم التقيم : 1

لعبة الصراحة فى الحب Empty
مُساهمةموضوع: رد: لعبة الصراحة فى الحب   لعبة الصراحة فى الحب Icon_minitimeالثلاثاء 30 ديسمبر 2008, 5:16 am

اللي هعمله هيكون رد فعل مش فعل

يعني هشوفه هو هيعمل ايه وهرد علي اساسه
لو سلم واتكلم هرد عليه
لو معملش حاجة هعمل مش شيفاه

اللي بعدي نفس السؤال
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
heart1990
صديق نشيط
صديق نشيط
heart1990

Nationality : لعبة الصراحة فى الحب Egypti10
Gender Gender : انثى
Posts Posts : 151
Age Age : 29
نقاط الخبره نقاط الخبره : 4038
التقيم التقيم : 0

لعبة الصراحة فى الحب Empty
مُساهمةموضوع: رد: لعبة الصراحة فى الحب   لعبة الصراحة فى الحب Icon_minitimeالأربعاء 31 ديسمبر 2008, 8:11 pm


ميرسي يارومانسيه ع التوبك الجميل ده وتفضلي دايما معانا


بالنسبه للجواب:

لا هشوفه وابينله ان الموضوع خلاص انتهى بالنسبه ليا



سؤال للبعدي:

*لو حبيت انسان جدا واكتشفت في النهايه انه بيخدع وبكذب عليك هتوجهه ولا تهرب منه؟؟؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
mr.jopa
GOLD members
GOLD members
mr.jopa

Nationality : لعبة الصراحة فى الحب Egypti10
Gender Gender : ذكر
Posts Posts : 1658
Age Age : 34
نقاط الخبره نقاط الخبره : 4684
التقيم التقيم : 0

لعبة الصراحة فى الحب Empty
مُساهمةموضوع: رد: لعبة الصراحة فى الحب   لعبة الصراحة فى الحب Icon_minitimeالخميس 01 يناير 2009, 1:13 am


ميرسي علي سؤال يا هالة
بصي يا يا هالة موقف زي دة اكيد بيبقي الانسان محتم اوى بس انا عن نفسي
اوجة وبقوة كمان علشان يفضل عايش في عذاب وانا بقولك كدة يا هالة
لان عملتها قبل كدة والمثل بيقول اسئال مجرب ولا تسئال اية ....؟
السوال للي بعدي
لو انت بتحب بوحدة او بتحبي واحد وفجاة اعجبتي بواحد تاني او بوحدة ثانية
ممكن تحبها رغم انك بتحب اصلأ ؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
dodo
GOLD members
GOLD members
dodo

Nationality : لعبة الصراحة فى الحب Egypti10
Gender Gender : انثى
Posts Posts : 1282
Age Age : 28
نقاط الخبره نقاط الخبره : 5509
التقيم التقيم : 1

لعبة الصراحة فى الحب Empty
مُساهمةموضوع: رد: لعبة الصراحة فى الحب   لعبة الصراحة فى الحب Icon_minitimeالجمعة 02 يناير 2009, 9:48 pm

مش عارف

بس دة علي حسب علاقتي باللي بحبه اصلا

نفس السؤال
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
سفيــ الغرام ــر
Administrator
 General manager
Administrator General manager
سفيــ الغرام ــر

Nationality : لعبة الصراحة فى الحب Egypti10
Gender Gender : ذكر
Posts Posts : 4244
Age Age : 34
نقاط الخبره نقاط الخبره : 9509
التقيم التقيم : 0

لعبة الصراحة فى الحب Empty
مُساهمةموضوع: رد: لعبة الصراحة فى الحب   لعبة الصراحة فى الحب Icon_minitimeالسبت 03 يناير 2009, 11:11 pm

نفس اجابة هدى
بس لو انا بحب حد مينفعش احب تانى وانا بحب اصلا
ايه يا عبدة الاسئلة دى
ياحراااااااام
اظاهر انك جالك برد من الوقفة على الكرنيش
ههههههههههه


سؤالى
لو كنت بتحب حد اوى اوى بس مش قادر تقوله
وجى الوقت اللى هتقوله فيها
وفجأة
لما قربت منه
عرفت ان فى عيوب انت مبتحبهاش
هتعمل ايه ؟؟؟




[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]




االله اهلك اصحاب الفتنة والنميمة
اللهم فرق اعداء مصر وحاقديها

M I D O

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://asdqaa.ahladalil.com
كريم عادل
صديق جديد
صديق جديد
كريم عادل

Gender Gender : ذكر
Posts Posts : 34
نقاط الخبره نقاط الخبره : 3943
التقيم التقيم : 0

لعبة الصراحة فى الحب Empty
مُساهمةموضوع: رد: لعبة الصراحة فى الحب   لعبة الصراحة فى الحب Icon_minitimeالأحد 04 يناير 2009, 12:06 am

اولا احب اشكركم جميعا على الصحبه الجميلة دى


انا بقى يا ميدو لو بحب ورايح اعترف لها ولقيت زى مانت بتقول

يبقى اقول لها عيوبها ولو عاوزه تعدل فيهم يبقى كويس ونكمل مع بعض

لو مش موافقه وشخصيتها عاجباها

يبقى فى كلام تانى بقى وطبعا انتوا فاهمين

مع السلامه يا احلى منتدى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
سفيــ الغرام ــر
Administrator
 General manager
Administrator General manager
سفيــ الغرام ــر

Nationality : لعبة الصراحة فى الحب Egypti10
Gender Gender : ذكر
Posts Posts : 4244
Age Age : 34
نقاط الخبره نقاط الخبره : 9509
التقيم التقيم : 0

لعبة الصراحة فى الحب Empty
مُساهمةموضوع: رد: لعبة الصراحة فى الحب   لعبة الصراحة فى الحب Icon_minitimeالأحد 04 يناير 2009, 5:10 pm

ياا واد يا كيمو
فيييين السؤال يا ابنى
ههههههه

ازاهر انك سرحت مع الاجابة
ههههه

عموما سؤالى للى بعدى هيبقى
نفس السؤال


سؤالى
لو كنت بتحب حد اوى اوى بس مش قادر تقوله

وجى الوقت اللى هتقوله فيها
وفجأة
لما قربت منه
عرفت ان فى عيوب انت مبتحبهاش
هتعمل ايه ؟؟؟




[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]




االله اهلك اصحاب الفتنة والنميمة
اللهم فرق اعداء مصر وحاقديها

M I D O

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://asdqaa.ahladalil.com
dodo
GOLD members
GOLD members
dodo

Nationality : لعبة الصراحة فى الحب Egypti10
Gender Gender : انثى
Posts Posts : 1282
Age Age : 28
نقاط الخبره نقاط الخبره : 5509
التقيم التقيم : 1

لعبة الصراحة فى الحب Empty
مُساهمةموضوع: رد: لعبة الصراحة فى الحب   لعبة الصراحة فى الحب Icon_minitimeالأحد 04 يناير 2009, 7:56 pm

هنصحه مرة والتانية لو صلحهم خير وبركة

لو حاول حتي علي اد ما يقدر بردو كويس
ولو ممكن استحملهم طالما بحبه هعمل كل اللي اقدر عليه

لكن لو مش قادر يغيرهم او هما طباع فيه
ساعتها هرجع عن قراري ومش هقول اني بحبه

اللي بعدي تعمل ايه لو حبيت خاين وكان مفهمك انه ملاك ؟؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
SEMSEM
صديق جديد
صديق جديد
SEMSEM

Nationality : لعبة الصراحة فى الحب Egypti10
Gender Gender : ذكر
Posts Posts : 44
Age Age : 31
نقاط الخبره نقاط الخبره : 3980
التقيم التقيم : 0

لعبة الصراحة فى الحب Empty
مُساهمةموضوع: رد: لعبة الصراحة فى الحب   لعبة الصراحة فى الحب Icon_minitimeالخميس 08 يناير 2009, 9:14 am

ميرسى ليكى يا دودى على السؤال ده
بصى بقى يا هدى اكيد الانسان بيبقى فى ذهول ساعتها
ومش عارف يعمل ايه واكيد بيبقى محطم نفسيا بجد ومش قادر ياخد اى قرار
بس القرار السليم انى هبعد عنه اكيد يعنى وهحاول انسى حبه
وافكر فى نفسى وفى مستقبلى بقى وان شاء الله ربنا هيعوضنى باحسن منه
سؤالى بقى: تعمل ايه لو حبك القديم بيطاردك من تانى ومش ينفع ترجع ليه خالص؟؟؟؟؟؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
dodo
GOLD members
GOLD members
dodo

Nationality : لعبة الصراحة فى الحب Egypti10
Gender Gender : انثى
Posts Posts : 1282
Age Age : 28
نقاط الخبره نقاط الخبره : 5509
التقيم التقيم : 1

لعبة الصراحة فى الحب Empty
مُساهمةموضوع: رد: لعبة الصراحة فى الحب   لعبة الصراحة فى الحب Icon_minitimeالجمعة 09 يناير 2009, 12:01 am

هشوف ليه ماينفعش ارجعله لو الاسباب جامد يعني وصارمة

يبقة هفهمه انه خلاص انتهي من حياتي وقلبي اتقفل من ناحيته
وهبعد عنه واحاول ابعدو عن قلبي وعن عيني

وميرسي علي ردك

اللي بعدي نفس السؤال
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Desperado
صديق سوبر
صديق سوبر
Desperado

Gender Gender : ذكر
Posts Posts : 492
Age Age : 36
نقاط الخبره نقاط الخبره : 4022
التقيم التقيم : 0

لعبة الصراحة فى الحب Empty
مُساهمةموضوع: رد: لعبة الصراحة فى الحب   لعبة الصراحة فى الحب Icon_minitimeالثلاثاء 13 يناير 2009, 9:33 am

تعمل ايه لو حبك القديم بيطاردك من تانى ومش ينفع ترجع ليه خالص؟؟؟؟؟؟

لازم هحسم الموضوع واوضح ان الموضع خلاص ماعتش ينفع بجد مش هزار
ومش هدي اي فرصة لاي تصرف ممكن يتفهم باني عايز الحب ده تاني


سؤالي / تعمل ايه لو حبيبك بيتقل عليك ؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
عاشقة الرومانسية
GOLD members
GOLD members
عاشقة الرومانسية

Nationality : لعبة الصراحة فى الحب Egypti10
Gender Gender : انثى
Posts Posts : 1470
Age Age : 27
نقاط الخبره نقاط الخبره : 5337
التقيم التقيم : 0

لعبة الصراحة فى الحب Empty
مُساهمةموضوع: رد: لعبة الصراحة فى الحب   لعبة الصراحة فى الحب Icon_minitimeالأربعاء 14 يناير 2009, 12:17 pm


هتقل عليه انا كمان

هههههههههههههه

سؤالى هو:

لو حبيبك مشتقلك لدرجة تخوف ممكن تعمل اية عشان تعبرله بشتياقك دة؟؟؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
لعبة الصراحة فى الحب
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 4انتقل الى الصفحة : 1, 2, 3, 4  الصفحة التالية

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
الآصدقاء جدعان :: منتدى الاقتراحات والشكاوى | Problams ,Management Forum :: الأرشيف العام-
انتقل الى: