الرئيسيةالتسجيلدخول

شاطر
 

 ايه الكلمة اللى تحب تقولها النهاردة لحبيبتك ؟؟

اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
عاشقة الرومانسية
GOLD members
GOLD members
عاشقة الرومانسية

Nationality : ايه الكلمة اللى تحب تقولها النهاردة لحبيبتك ؟؟ - صفحة 3 Egypti10
Gender Gender : انثى
Posts Posts : 1470
Age Age : 27
نقاط الخبره نقاط الخبره : 5340
التقيم التقيم : 0

ايه الكلمة اللى تحب تقولها النهاردة لحبيبتك ؟؟ - صفحة 3 Empty
مُساهمةموضوع: رد: ايه الكلمة اللى تحب تقولها النهاردة لحبيبتك ؟؟   ايه الكلمة اللى تحب تقولها النهاردة لحبيبتك ؟؟ - صفحة 3 Icon_minitimeالخميس 06 أغسطس 2009, 6:34 am


بحبك اوى

ووحشتنى اوى اوى

مشتاقللك اوى اوى اوى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
سارة
صديق سوبر
صديق سوبر
سارة

Gender Gender : انثى
Posts Posts : 481
Age Age : 33
نقاط الخبره نقاط الخبره : 4234
التقيم التقيم : 0

ايه الكلمة اللى تحب تقولها النهاردة لحبيبتك ؟؟ - صفحة 3 Empty
مُساهمةموضوع: رد: ايه الكلمة اللى تحب تقولها النهاردة لحبيبتك ؟؟   ايه الكلمة اللى تحب تقولها النهاردة لحبيبتك ؟؟ - صفحة 3 Icon_minitimeالخميس 06 أغسطس 2009, 2:52 pm


تعرف انك وحشتنى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
sozi
GOLD members
GOLD members
sozi

Nationality : ايه الكلمة اللى تحب تقولها النهاردة لحبيبتك ؟؟ - صفحة 3 B7rene10
Gender Gender : انثى
Posts Posts : 1699
Age Age : 31
نقاط الخبره نقاط الخبره : 5569
التقيم التقيم : 0

ايه الكلمة اللى تحب تقولها النهاردة لحبيبتك ؟؟ - صفحة 3 Empty
مُساهمةموضوع: رد: ايه الكلمة اللى تحب تقولها النهاردة لحبيبتك ؟؟   ايه الكلمة اللى تحب تقولها النهاردة لحبيبتك ؟؟ - صفحة 3 Icon_minitimeالخميس 06 أغسطس 2009, 4:13 pm

امتى حترجعلي بقة و نرجع زي مكنا
يا رب رجعنا لبعض
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
عبير
GOLD members
GOLD members
عبير

Nationality : ايه الكلمة اللى تحب تقولها النهاردة لحبيبتك ؟؟ - صفحة 3 610
Gender Gender : انثى
Posts Posts : 2087
Age Age : 27
نقاط الخبره نقاط الخبره : 6087
التقيم التقيم : 0

ايه الكلمة اللى تحب تقولها النهاردة لحبيبتك ؟؟ - صفحة 3 Empty
مُساهمةموضوع: رد: ايه الكلمة اللى تحب تقولها النهاردة لحبيبتك ؟؟   ايه الكلمة اللى تحب تقولها النهاردة لحبيبتك ؟؟ - صفحة 3 Icon_minitimeالسبت 08 أغسطس 2009, 2:35 pm


بحبك اووووووووووي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
عاشقة الرومانسية
GOLD members
GOLD members
عاشقة الرومانسية

Nationality : ايه الكلمة اللى تحب تقولها النهاردة لحبيبتك ؟؟ - صفحة 3 Egypti10
Gender Gender : انثى
Posts Posts : 1470
Age Age : 27
نقاط الخبره نقاط الخبره : 5340
التقيم التقيم : 0

ايه الكلمة اللى تحب تقولها النهاردة لحبيبتك ؟؟ - صفحة 3 Empty
مُساهمةموضوع: رد: ايه الكلمة اللى تحب تقولها النهاردة لحبيبتك ؟؟   ايه الكلمة اللى تحب تقولها النهاردة لحبيبتك ؟؟ - صفحة 3 Icon_minitimeالإثنين 10 أغسطس 2009, 3:56 am

وربنا انا مكنش قصدى ازعلك خالص وانتى مشيتى وسبتينى ومعرفتش انتى زعلاتى من اية

بس انا حسيت انك زعلانة بس من اية معرفش لكن احساسى قلى انك زعلانة

وانا فهمتك حقيقة مشاعرى والى كنت اقصدة

وربنا مكنش قصدى ازعلك نهائى لانى مقدرش على زعلك ابداااا

((بحبك اووووى ووحشتينى مووووووت))

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
sozi
GOLD members
GOLD members
sozi

Nationality : ايه الكلمة اللى تحب تقولها النهاردة لحبيبتك ؟؟ - صفحة 3 B7rene10
Gender Gender : انثى
Posts Posts : 1699
Age Age : 31
نقاط الخبره نقاط الخبره : 5569
التقيم التقيم : 0

ايه الكلمة اللى تحب تقولها النهاردة لحبيبتك ؟؟ - صفحة 3 Empty
مُساهمةموضوع: رد: ايه الكلمة اللى تحب تقولها النهاردة لحبيبتك ؟؟   ايه الكلمة اللى تحب تقولها النهاردة لحبيبتك ؟؟ - صفحة 3 Icon_minitimeالأربعاء 12 أغسطس 2009, 4:46 pm

مستنياك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
عاشقة الرومانسية
GOLD members
GOLD members
عاشقة الرومانسية

Nationality : ايه الكلمة اللى تحب تقولها النهاردة لحبيبتك ؟؟ - صفحة 3 Egypti10
Gender Gender : انثى
Posts Posts : 1470
Age Age : 27
نقاط الخبره نقاط الخبره : 5340
التقيم التقيم : 0

ايه الكلمة اللى تحب تقولها النهاردة لحبيبتك ؟؟ - صفحة 3 Empty
مُساهمةموضوع: رد: ايه الكلمة اللى تحب تقولها النهاردة لحبيبتك ؟؟   ايه الكلمة اللى تحب تقولها النهاردة لحبيبتك ؟؟ - صفحة 3 Icon_minitimeالخميس 13 أغسطس 2009, 3:19 am


وحشتنى اووووووووى

ومحتجالك جدااااا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
عاشقة الرومانسية
GOLD members
GOLD members
عاشقة الرومانسية

Nationality : ايه الكلمة اللى تحب تقولها النهاردة لحبيبتك ؟؟ - صفحة 3 Egypti10
Gender Gender : انثى
Posts Posts : 1470
Age Age : 27
نقاط الخبره نقاط الخبره : 5340
التقيم التقيم : 0

ايه الكلمة اللى تحب تقولها النهاردة لحبيبتك ؟؟ - صفحة 3 Empty
مُساهمةموضوع: رد: ايه الكلمة اللى تحب تقولها النهاردة لحبيبتك ؟؟   ايه الكلمة اللى تحب تقولها النهاردة لحبيبتك ؟؟ - صفحة 3 Icon_minitimeالخميس 13 أغسطس 2009, 11:11 pm


ليه الناس بقت وحشة اوى كدة

راح فين الحب الى بيملى القلوب حنية وطيبه

ربنا يستر عليناااااااا



عدل سابقا من قبل عاشقة الرومانسية في الجمعة 21 أغسطس 2009, 4:08 am عدل 1 مرات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
عبير
GOLD members
GOLD members
عبير

Nationality : ايه الكلمة اللى تحب تقولها النهاردة لحبيبتك ؟؟ - صفحة 3 610
Gender Gender : انثى
Posts Posts : 2087
Age Age : 27
نقاط الخبره نقاط الخبره : 6087
التقيم التقيم : 0

ايه الكلمة اللى تحب تقولها النهاردة لحبيبتك ؟؟ - صفحة 3 Empty
مُساهمةموضوع: رد: ايه الكلمة اللى تحب تقولها النهاردة لحبيبتك ؟؟   ايه الكلمة اللى تحب تقولها النهاردة لحبيبتك ؟؟ - صفحة 3 Icon_minitimeالخميس 20 أغسطس 2009, 9:11 pm

و الله معاكي حق

انا بقى احب اقلو اني خلاص نسيتو و حبتدي حياتي من جديد
مدام انا مفرقش معاه بعدي او حتى فكر فيا و لا فكر يطمن عليا
يبقى ميلزمنيش ولا اساسا عمره حبني ولا حس بيا
يلا محدش بياخد غير نصيبه

كفاية عليا اني بحب الرومانسية حبيبة قلبي
وحشتيني يا عمري انتي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
عاشقة الرومانسية
GOLD members
GOLD members
عاشقة الرومانسية

Nationality : ايه الكلمة اللى تحب تقولها النهاردة لحبيبتك ؟؟ - صفحة 3 Egypti10
Gender Gender : انثى
Posts Posts : 1470
Age Age : 27
نقاط الخبره نقاط الخبره : 5340
التقيم التقيم : 0

ايه الكلمة اللى تحب تقولها النهاردة لحبيبتك ؟؟ - صفحة 3 Empty
مُساهمةموضوع: رد: ايه الكلمة اللى تحب تقولها النهاردة لحبيبتك ؟؟   ايه الكلمة اللى تحب تقولها النهاردة لحبيبتك ؟؟ - صفحة 3 Icon_minitimeالجمعة 21 أغسطس 2009, 1:15 am

انا بامانه يا بيرو مش عارفة اقولك اية

انا وربناااااا داخلة عشان اكتب

وحشتينى اووووووووووووى يا بيرو يا عمرى

من قبل مشوف الرد بتاعك يا قلبى وربنا يعلم

وبعدين انتى كل كلمة كتبتيها صح

وفى مثل عندنا بيقول :

من حبنا حبناه وصار متعنا متاعه ومن كرهنا كرهناه يحرم علينا اجتماعه

اوكشن يا قمر واحب اقولك تانى بجد وحشانى موت ونفسى اتكلم معاكى يا حبيبى

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
سفيــ الغرام ــر
Administrator
 General manager
Administrator General manager
سفيــ الغرام ــر

Nationality : ايه الكلمة اللى تحب تقولها النهاردة لحبيبتك ؟؟ - صفحة 3 Egypti10
Gender Gender : ذكر
Posts Posts : 4244
Age Age : 34
نقاط الخبره نقاط الخبره : 9512
التقيم التقيم : 0

ايه الكلمة اللى تحب تقولها النهاردة لحبيبتك ؟؟ - صفحة 3 Empty
مُساهمةموضوع: رد: ايه الكلمة اللى تحب تقولها النهاردة لحبيبتك ؟؟   ايه الكلمة اللى تحب تقولها النهاردة لحبيبتك ؟؟ - صفحة 3 Icon_minitimeالجمعة 21 أغسطس 2009, 2:49 am


انتى كل حاجة فحياتى دلوقتى
بحبك




[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]




االله اهلك اصحاب الفتنة والنميمة
اللهم فرق اعداء مصر وحاقديها

M I D O

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://asdqaa.ahladalil.com
sozi
GOLD members
GOLD members
sozi

Nationality : ايه الكلمة اللى تحب تقولها النهاردة لحبيبتك ؟؟ - صفحة 3 B7rene10
Gender Gender : انثى
Posts Posts : 1699
Age Age : 31
نقاط الخبره نقاط الخبره : 5569
التقيم التقيم : 0

ايه الكلمة اللى تحب تقولها النهاردة لحبيبتك ؟؟ - صفحة 3 Empty
مُساهمةموضوع: رد: ايه الكلمة اللى تحب تقولها النهاردة لحبيبتك ؟؟   ايه الكلمة اللى تحب تقولها النهاردة لحبيبتك ؟؟ - صفحة 3 Icon_minitimeالجمعة 21 أغسطس 2009, 3:22 am

احب اقوللو
رمضان كريم و كل سنة و انت طيب
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
عاشقة الرومانسية
GOLD members
GOLD members
عاشقة الرومانسية

Nationality : ايه الكلمة اللى تحب تقولها النهاردة لحبيبتك ؟؟ - صفحة 3 Egypti10
Gender Gender : انثى
Posts Posts : 1470
Age Age : 27
نقاط الخبره نقاط الخبره : 5340
التقيم التقيم : 0

ايه الكلمة اللى تحب تقولها النهاردة لحبيبتك ؟؟ - صفحة 3 Empty
مُساهمةموضوع: رد: ايه الكلمة اللى تحب تقولها النهاردة لحبيبتك ؟؟   ايه الكلمة اللى تحب تقولها النهاردة لحبيبتك ؟؟ - صفحة 3 Icon_minitimeالجمعة 21 أغسطس 2009, 4:06 am


بحبك اووووى

وحشتنى موووووووووت
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
nice girl
صديق متألق
صديق متألق
nice girl

Nationality : ايه الكلمة اللى تحب تقولها النهاردة لحبيبتك ؟؟ - صفحة 3 Egypti10
Gender Gender : انثى
Posts Posts : 328
Age Age : 28
نقاط الخبره نقاط الخبره : 4154
التقيم التقيم : 0

ايه الكلمة اللى تحب تقولها النهاردة لحبيبتك ؟؟ - صفحة 3 Empty
مُساهمةموضوع: رد: ايه الكلمة اللى تحب تقولها النهاردة لحبيبتك ؟؟   ايه الكلمة اللى تحب تقولها النهاردة لحبيبتك ؟؟ - صفحة 3 Icon_minitimeالسبت 22 أغسطس 2009, 11:10 pm

اقوله انت كل حاجه في حياتي

ربنا مايحرمني من حنيتك

وحشتني بحبك اوووووي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
عاشقة الرومانسية
GOLD members
GOLD members
عاشقة الرومانسية

Nationality : ايه الكلمة اللى تحب تقولها النهاردة لحبيبتك ؟؟ - صفحة 3 Egypti10
Gender Gender : انثى
Posts Posts : 1470
Age Age : 27
نقاط الخبره نقاط الخبره : 5340
التقيم التقيم : 0

ايه الكلمة اللى تحب تقولها النهاردة لحبيبتك ؟؟ - صفحة 3 Empty
مُساهمةموضوع: رد: ايه الكلمة اللى تحب تقولها النهاردة لحبيبتك ؟؟   ايه الكلمة اللى تحب تقولها النهاردة لحبيبتك ؟؟ - صفحة 3 Icon_minitimeالإثنين 24 أغسطس 2009, 12:44 am


بحبك يا روح قلبى

ووحشتنى مووووت يا روحى

وربنا يخليك ليا وميحرمنيش منك ابدااااا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
عبير
GOLD members
GOLD members
عبير

Nationality : ايه الكلمة اللى تحب تقولها النهاردة لحبيبتك ؟؟ - صفحة 3 610
Gender Gender : انثى
Posts Posts : 2087
Age Age : 27
نقاط الخبره نقاط الخبره : 6087
التقيم التقيم : 0

ايه الكلمة اللى تحب تقولها النهاردة لحبيبتك ؟؟ - صفحة 3 Empty
مُساهمةموضوع: رد: ايه الكلمة اللى تحب تقولها النهاردة لحبيبتك ؟؟   ايه الكلمة اللى تحب تقولها النهاردة لحبيبتك ؟؟ - صفحة 3 Icon_minitimeالثلاثاء 25 أغسطس 2009, 2:49 pm


و انت يا حبيبة قلبي يا سوسو وحشتيني موووووووت و نفسي اكلمك يا روح قلبي
ان شاء الله اكلمك النهردة يا رب
و خلاص من دلوقتي حتلاقيني على طول عالنت زي الاول

انا النهردة قلبي اتملى بحب ربنا نفسي اروح اعمل عمرة في رمضان
و ازور قبر النبي عليه الصلاة و السلام
يا رب احفظنا يا رب و نورلنا طريقنا و ابعد عننا كل شر
و ثبتنا على دينك يا رب
يا رب ارزقني ضي في سكتي و كتابي باليمين
يا رب
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
عبير
GOLD members
GOLD members
عبير

Nationality : ايه الكلمة اللى تحب تقولها النهاردة لحبيبتك ؟؟ - صفحة 3 610
Gender Gender : انثى
Posts Posts : 2087
Age Age : 27
نقاط الخبره نقاط الخبره : 6087
التقيم التقيم : 0

ايه الكلمة اللى تحب تقولها النهاردة لحبيبتك ؟؟ - صفحة 3 Empty
مُساهمةموضوع: رد: ايه الكلمة اللى تحب تقولها النهاردة لحبيبتك ؟؟   ايه الكلمة اللى تحب تقولها النهاردة لحبيبتك ؟؟ - صفحة 3 Icon_minitimeالخميس 03 سبتمبر 2009, 2:16 pm

احب اقله اني كرهته اوي و انه احقر انسان شفته في حياتي
للاسف الخيانه و الكدب بيجرو في دمي بس وكيله ربنا
و كما تديت تدان
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
sozi
GOLD members
GOLD members
sozi

Nationality : ايه الكلمة اللى تحب تقولها النهاردة لحبيبتك ؟؟ - صفحة 3 B7rene10
Gender Gender : انثى
Posts Posts : 1699
Age Age : 31
نقاط الخبره نقاط الخبره : 5569
التقيم التقيم : 0

ايه الكلمة اللى تحب تقولها النهاردة لحبيبتك ؟؟ - صفحة 3 Empty
مُساهمةموضوع: رد: ايه الكلمة اللى تحب تقولها النهاردة لحبيبتك ؟؟   ايه الكلمة اللى تحب تقولها النهاردة لحبيبتك ؟؟ - صفحة 3 Icon_minitimeالجمعة 04 سبتمبر 2009, 2:13 am

ايه يا روحي الكلام دة هو حصل ايه ف الدنيا بيقول المتل واحد راح حييجي 10
متزعليش يا قلبي هو اكيد زي مجرحك هيجبل اللي يجرحو اعملي زيي انت عارفة
ان جاتلي حالت اكتاب حادة و حاولت انتحر بس بعدين قربت من ربنا و عرفت ان مفيش حاجة ف الدنيا تخللي ربنا يغضب عليا و نسيت و نسيت حتى اسم ووافقت اني اشتغل بعد مكنت رافضة الفكرة و الحمد لله على كل شئ وعلى فكرة يا عبير انا عايزة اكلمك انا اخت اميل شوشو
ولما اكلمها حطلب منها اميلك
و انا اسفة يا جماعة لو طولت ف الكلام بس عبير غالية عليا وانا حاسة بيها
و نسيت انا معنديش حبيب اقول حاجة بس قلت لحبيبتي عبير
سلام
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
سفيــ الغرام ــر
Administrator
 General manager
Administrator General manager
سفيــ الغرام ــر

Nationality : ايه الكلمة اللى تحب تقولها النهاردة لحبيبتك ؟؟ - صفحة 3 Egypti10
Gender Gender : ذكر
Posts Posts : 4244
Age Age : 34
نقاط الخبره نقاط الخبره : 9512
التقيم التقيم : 0

ايه الكلمة اللى تحب تقولها النهاردة لحبيبتك ؟؟ - صفحة 3 Empty
مُساهمةموضوع: رد: ايه الكلمة اللى تحب تقولها النهاردة لحبيبتك ؟؟   ايه الكلمة اللى تحب تقولها النهاردة لحبيبتك ؟؟ - صفحة 3 Icon_minitimeالجمعة 04 سبتمبر 2009, 4:45 am

ربنا يخليمى ليا يا احلى حاجة جت فى حياتى كلها




[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]




االله اهلك اصحاب الفتنة والنميمة
اللهم فرق اعداء مصر وحاقديها

M I D O

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://asdqaa.ahladalil.com
عبير
GOLD members
GOLD members
عبير

Nationality : ايه الكلمة اللى تحب تقولها النهاردة لحبيبتك ؟؟ - صفحة 3 610
Gender Gender : انثى
Posts Posts : 2087
Age Age : 27
نقاط الخبره نقاط الخبره : 6087
التقيم التقيم : 0

ايه الكلمة اللى تحب تقولها النهاردة لحبيبتك ؟؟ - صفحة 3 Empty
مُساهمةموضوع: رد: ايه الكلمة اللى تحب تقولها النهاردة لحبيبتك ؟؟   ايه الكلمة اللى تحب تقولها النهاردة لحبيبتك ؟؟ - صفحة 3 Icon_minitimeالسبت 05 سبتمبر 2009, 1:53 am


تسلميلي يا قمر ربنا يخليكي و ان شاء الله نكلم قريب اوي و ربنا انا كان نفسي اكلمك من زمان و ميرسي يا قمري على كلامك ده بجد و متخفيش مش حخلي حاجة زي دي تاثر على حياتي لانه اساسا انسان مينفعش يتحب يبقى انا كمان مش لازم ادي حكايته اكتر من حجمها
مفبش حاجة تستاهل و ربنا انا فرحانه بيكي اوي النهردة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
سفيــ الغرام ــر
Administrator
 General manager
Administrator General manager
سفيــ الغرام ــر

Nationality : ايه الكلمة اللى تحب تقولها النهاردة لحبيبتك ؟؟ - صفحة 3 Egypti10
Gender Gender : ذكر
Posts Posts : 4244
Age Age : 34
نقاط الخبره نقاط الخبره : 9512
التقيم التقيم : 0

ايه الكلمة اللى تحب تقولها النهاردة لحبيبتك ؟؟ - صفحة 3 Empty
مُساهمةموضوع: رد: ايه الكلمة اللى تحب تقولها النهاردة لحبيبتك ؟؟   ايه الكلمة اللى تحب تقولها النهاردة لحبيبتك ؟؟ - صفحة 3 Icon_minitimeالإثنين 07 سبتمبر 2009, 5:10 pm


خليتى حياتى ليها معنى




[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]




االله اهلك اصحاب الفتنة والنميمة
اللهم فرق اعداء مصر وحاقديها

M I D O

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://asdqaa.ahladalil.com
saly
صديق نشيط
صديق نشيط
saly

Nationality : ايه الكلمة اللى تحب تقولها النهاردة لحبيبتك ؟؟ - صفحة 3 Egypti10
Gender Gender : انثى
Posts Posts : 197
Age Age : 33
نقاط الخبره نقاط الخبره : 4072
التقيم التقيم : 0

ايه الكلمة اللى تحب تقولها النهاردة لحبيبتك ؟؟ - صفحة 3 Empty
مُساهمةموضوع: رد: ايه الكلمة اللى تحب تقولها النهاردة لحبيبتك ؟؟   ايه الكلمة اللى تحب تقولها النهاردة لحبيبتك ؟؟ - صفحة 3 Icon_minitimeالثلاثاء 08 سبتمبر 2009, 2:46 am

زهقت منك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://asdqaa.ahladalil.com
سفيــ الغرام ــر
Administrator
 General manager
Administrator General manager
سفيــ الغرام ــر

Nationality : ايه الكلمة اللى تحب تقولها النهاردة لحبيبتك ؟؟ - صفحة 3 Egypti10
Gender Gender : ذكر
Posts Posts : 4244
Age Age : 34
نقاط الخبره نقاط الخبره : 9512
التقيم التقيم : 0

ايه الكلمة اللى تحب تقولها النهاردة لحبيبتك ؟؟ - صفحة 3 Empty
مُساهمةموضوع: رد: ايه الكلمة اللى تحب تقولها النهاردة لحبيبتك ؟؟   ايه الكلمة اللى تحب تقولها النهاردة لحبيبتك ؟؟ - صفحة 3 Icon_minitimeالثلاثاء 08 سبتمبر 2009, 3:32 am

هههههههههه
هو انتى لسة عيشتى الحياة علشان تزهقى
اصبرى بس وهتلاقى كل حاجة مية مية

انا بقولها
هموووووووت واشوفك دلوقتى مش قادر استنى لبكرة




[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]




االله اهلك اصحاب الفتنة والنميمة
اللهم فرق اعداء مصر وحاقديها

M I D O

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://asdqaa.ahladalil.com
saly
صديق نشيط
صديق نشيط
saly

Nationality : ايه الكلمة اللى تحب تقولها النهاردة لحبيبتك ؟؟ - صفحة 3 Egypti10
Gender Gender : انثى
Posts Posts : 197
Age Age : 33
نقاط الخبره نقاط الخبره : 4072
التقيم التقيم : 0

ايه الكلمة اللى تحب تقولها النهاردة لحبيبتك ؟؟ - صفحة 3 Empty
مُساهمةموضوع: رد: ايه الكلمة اللى تحب تقولها النهاردة لحبيبتك ؟؟   ايه الكلمة اللى تحب تقولها النهاردة لحبيبتك ؟؟ - صفحة 3 Icon_minitimeالأربعاء 09 سبتمبر 2009, 3:45 am

الكام شهر اللي انا عشتهم يا ميدو واليومين دول بالذات بعمري كله اللي عشته ولللي لسه هعيشوا
ادعيلي يا احمد
وبقوله بقي تعبتني اوي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://asdqaa.ahladalil.com
سفيــ الغرام ــر
Administrator
 General manager
Administrator General manager
سفيــ الغرام ــر

Nationality : ايه الكلمة اللى تحب تقولها النهاردة لحبيبتك ؟؟ - صفحة 3 Egypti10
Gender Gender : ذكر
Posts Posts : 4244
Age Age : 34
نقاط الخبره نقاط الخبره : 9512
التقيم التقيم : 0

ايه الكلمة اللى تحب تقولها النهاردة لحبيبتك ؟؟ - صفحة 3 Empty
مُساهمةموضوع: رد: ايه الكلمة اللى تحب تقولها النهاردة لحبيبتك ؟؟   ايه الكلمة اللى تحب تقولها النهاردة لحبيبتك ؟؟ - صفحة 3 Icon_minitimeالأربعاء 09 سبتمبر 2009, 6:35 pm

بدعيلك يا سالى
ربنا معاكى ويوفقك ويسعدك ديما ويخرجك من المحنة دى على خير


وانا بقول لآجمل شئ فى عمرى
انتى وش السعد عليا




[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]




االله اهلك اصحاب الفتنة والنميمة
اللهم فرق اعداء مصر وحاقديها

M I D O

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://asdqaa.ahladalil.com
 
ايه الكلمة اللى تحب تقولها النهاردة لحبيبتك ؟؟
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 3 من اصل 5انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5  الصفحة التالية

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
الآصدقاء جدعان :: منتدى الاقتراحات والشكاوى | Problams ,Management Forum :: الأرشيف العام-
انتقل الى: